Website analyse en advies
Waarschijnlijk heeft u als ondernemer geïnvesteerd in een website om
verschillende redenen: u heeft een webwinkel, u wilt informatie geven of
naamsbekendheid verwerven. In alle gevallen is het fijn als u weet wat
de website u oplevert. Indien u weet wat bezoekers op uw website doen (of
juist niet doen) kunt u uw website nog beter afstemmen op uw doelgroep.
Vraag
nu een eenvoudige analyse aan om meer omzet uit uw website te behalen!
Met dit analyse rapport is uw site niet alleen gescreend op zoekmachinevriendelijkheid,
maar wordt ook gekeken naar de gebruikersvriendelijkheid van de website.
Uw website is er toch in de eerste plaats voor de bezoekers. Meestal zijn
zij op zoek zijn naar producten of naar informatie over uw bedrijf. Als
u in de zoekmachines goed gevonden wordt, is een toenemend aantal bezoekers
vaak het gevolg. Het is echter belangrijk om deze bezoekers vooral ook
de informatie te bieden waarnaar ze op zoek zijn en uiteindelijk te "verleiden"
tot actie: de conversie!
Meestal vormt de eenvoudige analyse de basis voor een stappenplan om
uw website (verder) te optimaliseren en waar mogelijk de conversie te vergroten.
U kunt mij ook inschakelen als onafhankelijk projectleider in website
ontwikkelingstrajecten. Hierbij staat het vertalen van uw wens naar een
passend eindproduct centraal. Dus niet de mogelijkheden van de leverancier,
maar uw bedrijf staat centraal. Ook in het zoeken naar een passende leverancier
kan ik u bijstaan, ook als dit niet specifiek een ICT bedrijf betreft. |