U bevindt zich hier : Openingspagina / Actueel / Klantgerichte website

Klantgerichte website

22-07-2009

U heeft een website om uw klanten beter van dienst te zijn. U streeft naar een betere bereikbaarheid: immers de klanten kunnen 24 uur per dag informatie vinden (en soms zelfs producten kopen). Omgekeerd verwachten klanten ook een snelle respons. En daar blijkt nogal eens lastig. Divergent doet onderzoek naar de oorzaak en kan u helpen om de ROI van uw website verder te optimaliseren.

De aanzet van het onderzoek ligt in mijn eigen ervaring. Bij het benaderen van potentiële partners en klanten heb ik vanzelfprekend in eerste instantie gebruik gemaakt van de telefoon en persoonlijke contacten. Dit is als eerste stap de meest efficiënte, er vindt meteen 2-richting communicatie plaats en zaken zijn vaak snel helder.

Deels heb ik ook gebruik gemaakt van zogenaamde webformulieren op de website of e-mail. De resultaten hiervan waren schokkend: meer dan 40 % reageerde niet. Reden voor een aanvullend onderzoek. Binnenkort vindt u daarom op Divergent.nl een vragenlijst waarvan de resultaten mogelijk meer duidelijkheid zullen verschaffen in oorzaken van de teleurstellende responstijden van website-eigenaren.

Indien u mee wilt werken aan het onderzoek of belangstelling hebt voor de resultaten, kunt u nu al uw interesse kenbaar maken via het webformulier op deze site. Indien u een specifieke vraag heeft kan deze eventueel nog mee worden genomen in de vragenlijst.

Terug